Piña cool ada



Linne H&M, shorts Zara, skor Converse

Dagens låt - Remember december


Blondie

Sommarlovet närmar sig med väldans fart. Jag behöver bara åka till skolan tre gånger till, känns gött. Idag på egen hårvård slingade Olivia mitt hår, så nu är det en aning ljusare och jag är jättenöjd. Nu ska jag se om jag hittar något gott att äta och sedan sätta på en film. Peace out!

110526


Källa

Hemkomst



En otroligt sorglig/lycklig video, nästintill omöjligt att inte gråta när man ser den.

Everywhere and back again



Tröja H&M, klänning GinaTricot, cykelbyxor Wear It, skor H&M

Dagens låt - Sweet disposition


Veckans inköp


Mascara från Maybelline, läppstift och rougeborste från Mac


Bikini, skor och hårband från H&M


Torrschampo från Got2b och läppglans från Hawaiian Tropic

110519


Källa

Ron's Emotional Breakdown


Happiness hit her like a bullet in the back



Hoodie GinaTricot, linne H&M, skor Converse

Dagens låt - Judas


Fredag den 13:e maj 1994 kl 19:11



- How old are you?
- Seventeen.
- How long have you been seventeen?
- A day.

Precis den sms-konversationen har jag väntat i två år på att få ha. Idag blev den verklighet.

110512


Källa

I'm on a horse.



En klassiker som aldrig blir uttjatad. Look down, back up, where are you? You're on a boat!

Lacy Lips



Linne Fishbone@NewYorker, skor Converse

Dagens låt - E.T.


TAGGA

Idag har jag och Linnéa gjort en jättegod tårta eftersom hon åker till Lund imorgon och inte kan fira min födelsedag nästa vecka. Ikväll ska vi titta på Hannah Montana och ha enmannaparty, yaaay TAGGA!






110505


Källa

Beep


Back to when we started, losing who we were



Topp Cubus, scarf&jeans GinaTricot, skor Chilli

Dagens låt - 21st century girl


RSS 2.0