Gotta get down on friday

Denhär dagen har varit bra. Jag hade en klippkund i skolan. Linnéa gjorde en supergod paj (kvällsfika is the shit). Jag har fettat mig med massa godis. Jag invigde min nya scarf som jag älskar. Dock är det ett stort minus att min hals gör ont som in i helvete och att jag är rejält förkyld. Man kan inte få allt här i livet. Nu ska jag gå och lägga mig så jag kan gå och köpa upp mina sista slantar imorgon. Ciao!

110428


Källa

If only they knew the truth.



Denhär videon har fått mig att gråta många gånger. Dock inte längre, men jag tycker fortfarande att den är asbra.

Drive until you lose the road



Kavaj/jacka H&M, linne GinaTricot, chinos H&M, skor Converse

Dagens låt - Giving up the gun


Långfredag



Glad påsk i förskott ävrybaddy, bjuder på en två år gammal bild på påskharen Sara.

110421


Källa

Show me your teeth.



En sjukt bra parodi av Vampire Diaries (som jag precis kom på att jag har ett osett avsnitt av, måste kolla!!)

I won't put my hands up and surrender



Jumpsuit H&M, scarf Lindex, skor Converse

Dagens låt - I wanna know you


LOV


Äntligen lov! Jag är supertaggad på att världens bästa syster kommer hem imorrn :D Jag har längtat såhäääääääääääär mycket! Vi har planer på kinamat, filmkvällar och utflykter till Kronis så det kan inte bli annat än lyckat :)

110414


Källa

Negativt + negativt = positivt



Jag gillar varken Justin Bieber eller Slipknot, så jag borde inte gilla denhär remixen. Men gillart, det gör jag. I think.

Maybe today, we can put the past away



Linne H&M, jeans GinaTricot, skor Converse

Dagens låt - Just a dream


Ouch.


Idag klämde jag mig på ett stativ i skolan. Inte så gött. Nu är min hand blå och svullen.

110407


Källa

So beautiful



Lite allmänt coola dancemoves piggar upp en onsdagskväll.

Be yourself, no matter what they say.



Tröja GinaTricot, byxor Cubus, skor Converse

Dagens låt - Dog days are over


Veckans favoriter


♥ Mitt senaste inköpta nagellack, OPI "Big hair... big nails"


♥ Läppglans som jag först inte tänkte köpa, men sen såg jag att det luktade vattenmelon, slog till direkt.


♥ Badsalt och badskum, av någon anledning har jag börjat gilla bad på senaste tiden.

RSS 2.0