110331


Källa

Hallåu



Hahahah, jag ♥ Bruce, har kollat på när han säger hallå hur många gånger som helst, klockrent varenda gång!

I hope it's gonna make you notice



Tunika GinaTricot, skor Eurosko

Dagens låt - Life without you


Flower power


En bukett jag gjorde idag, stället jag praktiserade på idag.

Yes minsann, idag har jag praoat hos en florist för att få en inblick i ett annat hantverksyrke. Det verkade riktigt kul faktiskt. Nu måste jag bara skriva ett arbete och en redovisning om det *suck*. Anyway, våren är här, snart är det sommartid, våfflor sitter bra i magen så jag ska inte klaga.

110324


Källa

Dobby's sock!



Oops, jag glömde visst att blogga igår. Här är i alla fall vad jag kollat på under helgen - Potter Puppet Pals. Minnen.

If you're happy and you know it, SMILE


Promenadoutfit.
Jacka Cubus, halsduk H&M, kofta GinaTricot, byxor Lindex, skor DinSko

Dagens låt - Don't bring flowers


Veckans lista

Den här veckan har jag:
• Upptäckt att citron-iste är aaaaaaaasgött
• Fått omdömen och insett att jag har VT i matte (hur gick det till?)
• Lyssnat klart på Harry Potter and the Deathly Hallows på ljudbok
• Invigt mina nya Converse
• Blivit irriterad över att snön kom tillbaka när det såg ut att bli vår
• Sjungt med i en väldans massa Disneylåtar
• Skrattat hysteriskt

110317


Källa

Don't pretend to fit in



Jag hittade denhär tjejens Youtube för några veckor sedan, och jag är besatt av denhär låten! Stackars mamma och pappa som måste lyssna på när jag sjunger med och misslyckas med de höga tonerna, hahah :D

En tredjedel av den jag var går hem



Linne/tunika Monki, halsband Lindex, skor DinSko

Dagens låt - Inside of you


Nerd!

Äntligen fredag. Gööööött.
Idag i skolan har jag gjort lite allt möjligt - klippt, flätat, fikat, lyssnat på en föreläsning om Gambia (som för övrigt var väldigt intressant)... Nu är jag jättetaggad på att äta kinamat och sedan godis :D
Inatt somnade jag tydligen med Harry Potter-ljudbok i hörlurarna, och vaknade upp cirka 2 kapitel senare. Hahah nördvarning.
Good bajs!

110310


Källa

F*****uck



Jag älskar Smosh, och dethär är en av mina favoriter :)

I never thought I'd say it, but I think love's overrated.



Cape Åhléns, skor Converse

Dagens låt - Battlefield


Hallådär

Från och med idag kan jag kalla mig bloggare igen. Och den här gången har jag en plan för att inte få brist på saker att blogga om - bestämda kategorier på bestämda dagar.
En låt på måndagar, en outfit på tisdagar, ett Youtube-klipp på onsdagar, en Lookbook-favorit på torsdagar, och någon personlig text eller whatever på fredagar.
Förhoppningsvis kommer jag kunna blogga ett tag utan att sluta, men det återstår att se. Jag ska anstränga mig för att iaf blogga fram tills sommaren, men blir det för jobbigt kanske jag slutar i förtid (eller så fortsätter jag i flera år, vem vet).

Eftersom detta är den första "personlig text eller whatever"-fredagen (hahah jag måste komma på ett bättre namn) kan jag ju nämna att ikväll ska jag till Felicia och träffa gamla kompisar som det var alldeles för länge sedan jag senast såg. Jag har åstadkommit min finaste present-inslagning någonsin, så jag hoppas att hon blir glad.

/Sara

RSS 2.0